Wednesday, November 27, 2013

aparaaaa

punya la mahal...rm10 sekilo tapi dalam ada 2 ulas je..tak berbaloi sungguh!!
masa g antar acu aritu..abah aku ngk kiri kanan org jual durian..
ngan aku dia berani la nk suh singgah benti beli apa2..kalo ngan adik aku dia payah sket nak suh..sbb adik aku tu pemalas..hehe
macam aritu...dia tau aku x makan durian...dia suh cina tu bungkus berlapis2 ngan paper..mujur tak berbau sangat..kalo tak mau sangap aku sampai KL nnt..huhu
abah aku beli 3 biji...sebiji makan kt situ..lagi 2 biji bawak blk KL..
1 biji dia suh mycinta bwk blk makan...sampai umah mycinta aku tak menyabor nak makan..bukak2 dapat 2 ulas je..haha..kesian..cukup utk dia sorang jela..elok ler..aku pun x makan..:P

No comments: