Saturday, November 2, 2013

abah open table

ulam timun n sambal belacan, kailan ikan masin, kembung 3 rasa, tomyam campur n telo dadar..ada lagi masa ni tapi udang goreng tepung tak sampai lg

see..aku dah kata..
bela kucing n berbuat baik ngan haiwan ni pasti ada rzki tak terjangka
masa otw balik dari pahang tu..abah aku dah sms tanya kat mana
dia ajak g makan
aku ckp direct yg aku tgh kering sbb gaji awal sgt aritu..haha..ala..apa nk segan..anak beranak..
dia kata jom je..
sampai2 ltk kucing..n kuar g makan
bkn aku je..family akak aku, si ayu tu pun ada..
mmg kenyang la mkn mlm tu..
alhamdulillah

No comments: