Tuesday, October 29, 2013

konflik makanan

apa yg korang nmpk?
time ptg2 kt kafe ofis aku ni salu ada buat jualan makanan
tak kira la goreng2 ke or mi/mihun apa2 yg berkuah

aku kekdg ada gak turun kalo rasa lapo (walhal lunch pun amik..haha)
ngk ada jual mi bandung
mcm dah lama je tak makan..so tapau la bwk blk

malam tu perhangat la..
tapi biler nengok confused lak rasa..
ni megi ke mi bandung?mcm takde beza je rasa..huhu

berniaga nk untung je ni...

No comments: