Saturday, October 12, 2013

adiah lagi

perangai aku ....pakai barang yang ada selagi tak rosak..hehe..tapi biler mycinta tanya apsal tak pakai..terpaksa la den pakai gak walopun sayang tu melebihi segalanya..poyo!

abah aku siap msj tanya biler nak datang PJ..adiah dah ready katanya
haha..sangat housewife ek..abah aku memang suka beli barang hiasan umah..ni nak suh aku jebakkan diri ke apa..:P
ada gak akak2 aku bagi adiah gak...padahal tak harap pun..
akak no 1 bagi jam loceng..apa hal?nak perli ke apa?suh bangun cepat la tu..haha
akak no 2 bagi blaus...tu takpe..tapi saiz agak kecik dari badan aku..tu pun macam perli suh aku kuruskan diri je..apa ke heyyy...ciss tul

apapun..aku BAHAGIA..!!

No comments: