Friday, September 20, 2013

wedding @ TMCC

cupcake sebagai cenderahati
wedding wan n bella..we'r frens of bella..actually kitorg rapat ngan macik si bella..tp sebabkan family dorg yg ramah tamah.dah jadi macam sedara pulak..oleh itu, wedding dia kena wajib pegi la kan
apa2 pun posing dulu..sbnrnya tak janji pun pakai purple ni..dah nama nyer adik beradik kan..instinct tu kuat tul..hehe
my 1st sister with anak2
ni suaminyer keje..so, dorg tumpang keta aku la 
cik abg ni pas kawin memang tak suka sungguh nak bergambo
lauk pauk yang sedapp
kami adik beradik yang muka masing2 tak sama langsung tapi pangai lebih kurang...pantang nengok kamera!!haha
si adik n paklang nyer memang leh jadi bff
budak ni tengah tahan mata...
sambung lagi..actually pas wedding tu..kitorang g ICU,HKL lagi..alhamdulillah acik dah sedar n bukak mata..dia tak leh bercakap lagi tapi dia pegang tangan aku..ni gambo kelegaan sebab harapan untuk acik sembuh rasa mcm terbuka luas je..

No comments: