Friday, September 27, 2013

makan..makan..makan lagii

dari kiri ke kanan => kuah kicap makan ngan ikan bakar, kailan ikan masin, ikan talang goreng with bawang, ulam timun n sambal tumis udang
ikan pari asam pedas with bendi..ni suma air tangan aku okkk..haha
akak aku datang terus rebus ubi...abah aku tanam sendiri tu ubi tu..
ikan jaket bakar n ayam bakar
ubi sira dah siap...tabur gula kat atas..nyumsssssss
ke PJ la destinasi mingguan aku
dok umah berdua pun bosan gak kan..so, meh la kita ke PJ nengok kucing n jenguk abah aku
pagi2 lagi dah kuar g bekfas n beli barang2 nak masak kat pasar PJ..
abah aku nak makan asam pedas ikan pari
akak aku 1st pun nak datang..tapi aku pesan siap2 jangan masak apa2...'it's my turn' kataku..haha
datang makan je..
nengok ubi sira tu macam tingin nak makan lagi la..huhu

No comments: