Sunday, September 8, 2013

family's open house

adik aku n abg ipar aku nak wat BBQ..bakar kambing n sate..tu dorg nyer projek..dibantu oleh cousin2 aku
ni aku nyer trademark..dadih..hehe..open for order..:P...aritu ada perasa cappucino, mangga ngan laici
abah aku lak nak yongtaufu..pun order jela..masak lemak daging salai cili api ngan rebung..tu projek usahasama abg ipar 1st ngan akak aku ayu 
kari ayam n kentang akak aku, ayu gak masak...nasi impit tu aku nyer hasil keje..haha..tapi aku rebus je..tak tunggu...akak aku gak setelkan..ngelat namanya..hehe
akak no 2 nyer hasil tangan...ada kuih dadar (macam crepe yang digulung or kuih ketayap tapi takde inti untuk makan ngan serawa durian) ..puding roti kaler2 ngan kek coklat acik aku bagi
pisang abah aku sponsor
serawa durian by akak aku, alin
bubur barli by akak aku, ayu
kerabu betik + kerabu mangga by me..sambal belacan akak aku, ayu dan rendang campur hasil tangan aku..utk makan ngan nasi impit..oh..yg bertutup kanan sekali adalah kuah kacang..rendang campur tu adalah campuran daging, paru n hati lembu..ramai cakap sedap..hehe
time mereka2 ni datang baru bergambo...kalo tak..kamera ada je dalam beg aku tu (aku pegang sebab ada duit raya nak bagi bebudak..ehhe)..tak kesempatan nak snap sesapa yg dtg..time dorg dtg baru sempat..tu pun sebab diorg datang setema ngan aku..purple..hehe
my ofismate n ex-staff..hehe
alhamdulillah..ramai datang walopun ujan lebat n takde air ..hehe
yang tak datang takpe..insya allah next year ye.:)

No comments: