Saturday, September 21, 2013

ada orang open table..

ikan stim limau
balik dari wedding n nengok acik
eh..antara 2 event tu..sempat gak kitorang sggah umah adik ipar aku
dia wat housewarming..tapi tak dapat berlama2 sebab nak ke HKL
pastu adik aku roger

dia : korang balik ni g mana lak?
aku : g mana lak..balik, mandi, tido...zzzzzzzzzzzz
dia : jom g makan luar malam ni..aku banje..ko tlg inform suma
aku : wahhhhh..boleh2..aku inform suma sepantas kilat

orang kata musuh jangan dicari..rzki jangan ditolak
walopun adik badik tak cukup korum (sebab am takde..tu pun aku mms gambo makan..bg dia terliur kt sana..haha) tapi yang penting majoritinya ada..hehe

ni dia banje sebab ada sesi beramah mesra ngan seseorang..haha
ni la berita gembira itu..tunggu jela updates nanti k..
tak lama je lagi..:)

No comments: