Thursday, July 18, 2013

KOKO a.k.a COCO lak namanya

rentetan kisah kedondong tu..
ari aku balik dari kampung tu..time nak hala ke umah nengok ada 2 ekor kucing tengah tunggu
sekor tu kucing biasa yang datang cari makan tu.si MIMI...
ni ada anak kucing lak sekor..
siap aku sound si MIMI..."ko bawak anak sapa lak datang ni MI?" (mcm la faham si mimi tu kan?haha)
si mimi wat muka toya..
pstu ngiau2 lak anak kucing tu
yang anak kucing tu lak punyalah jinak...aku bukak je pintu terus menderu masuk..mcm umah sendiri lak kekdahnya..pastu dok gesel2 kat kaki..
mycinta tu suka la...terus dia bawak naik atas meja bg makan..lemaaakkk sangat..
si mimi dh merajuk takmo masuk umah..mungkin bagi dia kasih dah beralih arah ..haha
aku terus roger abah aku..tanya nak tak?aritu kaka pun org buang gak kan..aku import ke PJ..ni betina..cantik la..leh jadi bini KAKA..ahhaa
abah aku kata ON...apa lagi..esoknya aku cuti lak tu...terus zaasss la ke sana..
yg mycinta pagi2 tu dia g mandikan kucing ni...kesian..terkejut sebab sejuk agaknya..tercirit2 dia dibuatnya..haha..tak senonoh okkk
so dok umah abah aku biar dalam kandang dulu..sebab tak berajar lagi nak berak atas tanah....
ni kecik lagi..tunggu dah besar sok aku update progress beliau ek..hehe

No comments: