Thursday, June 20, 2013

terjebak

red jeans versace
aku dah lama cari perfume ni
cari yang gred AAA je..yang ori mahal sangat..hehe
memula cari kat web..hmm...tak banyak yang ada
pastu kt FB baru jumpa...deal nyer deal...stok takde..tapi baiknya dia ni..tolong order kan stok baru dan simpan kan untuk aku..baik kan?
harga nyer termasuk kos hantar adalah rm70 je..
aku suka perfume ni..dari zaman sekolah..tak tau la nak cakap kenapa..tapi yang pastinya sebab bau nyer lain dari yang lain..

2 comments:

eimma's said...

saya pon suka bau dia..satu lagi blue jeans pon sedap walaupon utk lelaki..pompuan pon boleh je kalau dah bau sedap kan...saya selalu beli yg perfume ori kat FB: rumahwangian .. situ mmg yg ori pnya rasanya sebotol rm90 belom masuk pos..gerenti 200% ori..saya bukan owner kedai ye..hehe

ItaYaniN said...

oh yeah eimma...yg blue jeans pun sedap..btul kah..nnt nk jenguk la..haha..tq for the info..:)