Monday, June 24, 2013

my 7th Anniversary

How true my feelings were I found out to be
The best thing in my life WAS when you married me
Thank you my loving husband
For the years we share I know one thing for sure We make a beautiful pair



alhamdulillah...7 tahun sudaa...
ada orang lama nasihat aku masa mula2 kawin dulu...katanya yang dugaan2 besar akan datang pada 5 tahun pertama kawin..kalo berjaya melepasinya..insya allah..lama la jodoh tu..
hmm...ada betulnya..
bukan apa..macam aku bercinta betul2 pas kawin..sebelum tu kitorg ni kawan baik..
nak tukar panggilan AKU-KAU kepada ABANG-SAYANG tu..fuhh..kekadang tu tersasul juga..apatah lagi nak maintain takde perselisihan faham dalam rumah tangga kan..hehe

so far alhamdulillah..syukur sangat sebab kami BAHAGIA..walopun kurang cahaya dalam kehidupan kami berdua..(ANAK) tapi dugaan besar2 takde ..harap2 memang takkan ada la..huhu


No comments: