Sunday, June 9, 2013

kenduri

buah2an..pencuci mulut..tembikai n honey dew
popia sayur + sos buat sendiri...popia tu aku buat..sos tu akak aku, alin yg buat
ulam2 an...selum & pucuk ubi rebus + sambal belacan
kerabu perut lembut + kacang botol..keje tgn aku n mycinta
ikan masin n telo asin
ayam goreng rempah
sambal bilis petai
sambal goreng jawa style
masak lemak ikan kembung + belimbing buloh
air lemon oren
dadih n jeli kelapa..aku sponsor
yours truthly
me n adik nafis
peace yawww
sempat posing lagi sebelum ketibaan tetamu
iwan the bachelor
tukang masak utama n bebudakss
nak lagi
masih single kalo berminat..hehe
muka aku kena la ada kan
kekawan yang datang pada malam tu
untuk yang datang..terima kasih bebanyak
pada yang dijemput tapi tak dapat datang..takpe..insya allah..ada lagi jemputan camni masa akan datang..
pada yang saja taknak datang walo dijemput..ALLAH MAHA MENGETAHUI apa niat anda kan..takpe..walo anda tak datang..makanan tetap habis dan jemputan pun ramai..alhamdulillah

No comments: