Sunday, May 5, 2013

pinang masak

aritu kami makan kat pinang masak, bukit tunku..dulu penah makan..aku pun penah meroyan kata mahal makan kat sini kan..
kali ni ke situ lagi..bukan sebab tengah kaya..tapi sebab ada sorang manager kat sini dia wat claim tapi dia suh amik duit tu buat belanja makan2 sesama kitorang..
totalnya ada lah dalam rm80..
oleh itu kitorang ke sini la..
menu aku amik kat bawah ni dalam rm17..huhu..kalo sendiri nyer duit mau fikir 20-30 kali kot nak makan kat sini..yes..aku sangat berkira bab duit n harga kalo bab makan ni..
mujur la duit orang kan..so, layan jela

aku amik nasi separuh, masak lemak udang + kacang panjang, tahu jepun 2 ketoi ngan sambal sotong

No comments: