Wednesday, May 8, 2013

mimi bunting??

tu adalah port dia selalu ek..sebab geram usha ikan2 tu berenang2
ada satu hari tu..aku balik keje..belum bukak pintu gril..mimi dah jenguk kepala dia..

aku : ngada2 la mimi..nak apa..tepi la (aku memang agak rimas ngan binatang berbulu ni)
mycinta : biarla dia..nak manja ngan mak dia..
aku : eh..sukati je...mak budak ok gak la..ni mak kucing kot..tak siorrr..
mycinta : kekekekeke...dia peknan laa..tu manja lebih
aku : eh..ye ke..eh..doktor kucing ke?

dan sejak itu memang dia makin ngada2 dan manja lebih..gesel2 kat org..
kalo nak kuar siap panggil aku..i mean bukan la dia cakap camni "ita..aku nak kuarla"
tak la camtu..mau meloncat aku kalo dia bersuara camtu..haha
cuma dia akan datang kat aku dan muka dia hala kat pintu..gitu..so, faham la aku dia nak kuar..ha..aku leh faham bahasa kucing..haha

No comments: