Thursday, April 25, 2013

semuanya sayanggg




nak tau tak...
ni suma brooch yang ada dalam collection aku
tapi tak semua ni aku pakai..
sumanya tersimpan elok je dalam kotak barang hiasan yg aku ada
sebab? aku SAYANG sgt nk pakai sampai tak terpakai2 sudahnya
yang aku pakai hari2 tu jela ..tu pun sampai rosak baru aku cari lain pakai lak..
bukan brooch je..rasanya banyak benda aku sayang nak pakai dok terperap je dalam lemari tu..
apa nyer pe'el pun tak tau la ..:)

No comments: