Tuesday, April 30, 2013

resepsi - H&H

akhirnya..majlis resepsi untuk adik ipar aku ni dah selamat berlangsung pada 20 april yang lepas
belah lelaki nyer pulak dibuat pada 27 april
pas 7 bulan bergelar suami isteri yang sah..akhirnya selamat juga disandingkan..
majlis belah pompuan berlangsung di Dewan UTM, jalan Semarak..

kami adik beradik, anak2 buah..mak abah tak larat nk naik..tangga tu tggi sangat..masing2 sakit kaki
adik2 pompuan dengan pengantin
akak aku, mak mtuaku & pengantin
me n mycinta + pengantin..
kak long n abg long
dikyang
akak aku yg 1st pun datang
akak aku no 2 datang bersama abah aku
besan


sepatutnya aku join makan beradap..tapi sebab lambat sampai..walopun umah ke dewan adalah sekangkang kera je.tapi sebab jalan jem..terlepas la peluang tu..
ada 1 lagi wedding..cousin aku..kat putrajaya..hari yang sama..tapi tak dapat aku pegi sebab pegi yang dekat ni dulu..
tapi adik aku, iwan n akak2 aku pegi sana pas majlis..iwan lak ke sana memang dah dekat ngan umah dia..oleh itu dia ke sana je terus..

No comments: