Wednesday, April 17, 2013

karaoke?biar betik..

yes..tak pernah2 kami semua berkumpul kat pusat karaoke..
tapi kali ni akak aku suh wat kelainan
aku gak la tukang cari tempat n bookkan tempat tu..
tugas bagitau suma orang..n block time masing2..pun aku..
akhirnya pada 6 april lepas..selamat la kami berkarok

aku takde mood nak nyanyi sangat...eksen je lebih tu..1 lagu je pasti aku nyanyi kalo g karok..lagu RATUKU- AWIE..hehe
tidbits
iwan tukang cari lagu
malam lepaskan tensen en. mokkeri..hehe
mereka taknak nyanyi tapi sanggup stay...tq
sampai tertido si adik
me n tukang belanja
surprise by staff SUPERSTAR KARAOKE..mantopp!!
gathering ni sempena sambutan bday abg bob...wife dia yang plan ni
dah nyanyi2..lapo la pulak kan bah..hehe
penyerahan hadiah buat acu sempena dpt keputusan SPM aritu
jangan dicari mana mycinta..dia tak berapa minat sesi karaoke camni..oleh itu beliau g meround2 je kat luar nun..abis masa baru dia datang..acu pun pas keje baru join..si am pun ada tapi melayan bola dulu..
oleh itu korum cukup masa di kedai makan saja pas karok tu..hehe..gambo takde..sorriii

No comments: