Friday, April 5, 2013

bosanggg

semua staff kt sini dah semakin kebosanan biler tiba waktu bfas n lunch..
sebabnya dah tinggal 1 lokasi je utk mkn2 (kalo ada yang rajin ke sogo la mereka)
tapi memandangkan aku n kawan2 kt ofis ni masuk kategori pemalas...oleh itu sila terima seadanya ataupun sila berdiet sahaja
hehee
tapi...tapi..hari jumaat adalah lama kan..1 hari tu akak PA sudah menyatakan kesangapan nak makan kt sini..oleh itu jom kita ke SR di DBKL nun..sekangkang monyet je pun..
walopun impaknya tetap akan berpeluh sehingga membasahkan ketiak..tapi untuk kepuasan yang bakal dikecapi..marilah kita..
pembasah tekak..aku amik root beer...k.ita minum ice lemon tea
akak PA yang bernama ITA juga..so, kalo kat ofis mereka2 akan panggil ITA KUASA 2...jadinya ITAs'..hehe
appetizer katanya...seafood popia kot..ntah dh lupa
aku nyer...tekak melayu..mesti nak nasi..walopun bergelar nasi goreng n 3 cucuk sate
seafood spagethi olio kot..ntah...sedap gak
aku nengok macam sedap lak white chocolate macadamia ni...bedalll
lat kirim marble cheese cake
alamat setahun sekali jela makan kt sini...makan berdua je dah 70+++ ...sengkak!!

No comments: