Tuesday, April 23, 2013

baju baru lerr

mycinta dah jeling2 ni..
mana taknya..aritu aku antar tempah 6 pasang kain ela untuk dibuat baju
nak kata baju raya tu tak la..baju raya lain lak tu..haha
ni baju pakai keje katanya
antar 6 pasang..siapnya takde la sekaligus..
so ni baru 2 pasang siap..

kain ni acik aku bagi..patutnya untuk wedding sepupu aku..untuk penyambut tetamu.tapi dah tak jadi..aku wat baju gak la..tapi untuk pakai keje..hehe
baju ni lak kainnya aku beli berpasang2..sebab nak pakai untuk kenduri resepsi adik ipar aku belah kitorang kat pahang nanti..suma pakai baju yang sama..kecuali mak mertua aku je yang GAH sket..hehe..mak pengantin la katakan..kena gelemer sket laa..:)

ada 2 pasang ni aku tak antar tempah lagi..ni aku ingat nak pakai raya..sutera vietnam ni aku borong kat bazar jalan TAR...aku dah jmpa kedai yang jual kain kesukaan aku ni..sedap kainnya..sejuk..corak pun cun kan..
nampak gayanya kena start mengemas almari la..nengok mana yang tak leh pakai tu terpaksa la aku tepikan..huhu

No comments: