Monday, March 11, 2013

terjebak...terjebak

cincin yang aku beli kat tempat aksesori @ sogo...ada 20% dari harga sebenar RM69.90..hehe

ni aku beli kat the store temerloh..tak plan pun..biasalah pompuan..asalnya nak g beli baju untuk pak mtua..tapi selit gak baju sendiri kan..hehhe...harga RM79.90..huhu..tapi ada 20% gak disc...baju paling mahal untuk aku..dah la aku ni kedekut sket bab beli baju ni..hahaha..baju ni kalo orang kurus pakai jadi macam dress singkat..tapi sebab orang gemuk pakai macam aku ni..jadi la baju sahaja..hehe
 adehhh...cannot help la

No comments: