Monday, March 25, 2013

si MiMi


ni la mimi..
acu kata dia kucing betina yang comot..kucing jantan suma tak suka kat dia sebab dia tak berapa cantik..
pandai je si acu tu..

dia ni memang jaki ngan aku..jadi gaduh je ngan dia ni
yela...pantang aku balik dari keje dia dok depan pintu gril dah ...orang tak bukak lagi dia nak dok melanguk tunggu nak masuk..
bayangkan kitorang tak tau dia dari mana..kalo dengar je bunyi moto..nengok2 dia dah tunggu depan pintu..ngada tak
pastu dia macam saja je cari gaduh..dia wat2 gesel la kat laki aku..wahh...ngan aku pun nak cari pasal dia ni..
maklum jela kat umah aku tu suma lelaki2 je yang ramai..aku ni kaum minoriti je kat umah tu...ada 3 orang lelaki idaman kan..ngada la dia..kalo adik ipar aku si dikyang tu ada lagi mengaruk dia..dok menyelit celah ketiak dikyang je dia..eksen sungguh..kalo ngan aku manjang kena marah je...yela...pendengki ok..orang nak baca paper dia g duduk atas paper tu..pastu dia carikkan...ngada tak?pastu nak nengok tv..dia g baring lak depan tv aku..serius cari pasal!

kalo depan mycinta takleh dimarah dia ni..mana tak lemaknya ...
aku rasa dia ni ada sket kekeliruan identiti la..dia tak layan pun kucing2 jantan kat area situ..tapi kalo bebudak lelaki lalu..amboii..panjang leher dok nengok..pastu buat la gaya menggoda dia tu..

haha..aku ngan kucing pun leh jadi kan..takpela..gaduh ngan kucing tak sakitkan hati..kalo gaduh ngan orang mau bertahun2 tak bertegur..haha

No comments: