Wednesday, March 13, 2013

GOTYE

"Somebody That I Used To Know"

(feat. Kimbra)

[Gotye:]

Now and then I think of when we were together

Like when you said you felt so happy you could die

Told myself that you were right for me

But felt so lonely in your company

But that was love and it's an ache I still remember



You can get addicted to a certain kind of sadness

Like resignation to the end, always the end

So when we found that we could not make sense

Well you said that we would still be friends

But I'll admit that I was glad it was over



But you didn't have to cut me off

Make out like it never happened and that we were nothing

And I don't even need your love

But you treat me like a stranger and that feels so rough

No you didn't have to stoop so low

Have your friends collect your records and then change your number

I guess that I don't need that though

Now you're just somebody that I used to know



Now you're just somebody that I used to know

Now you're just somebody that I used to know



[Kimbra:]

Now and then I think of all the times you screwed me over

But had me believing it was always something that I'd done

But I don't wanna live that way

Reading into every word you say

You said that you could let it go

And I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know



[Gotye:]

But you didn't have to cut me off

Make out like it never happened and that we were nothing

And I don't even need your love

But you treat me like a stranger and that feels so rough

No you didn't have to stoop so low

Have your friends collect your records and then change your number

I guess that I don't need that though

Now you're just somebody that I used to know



[x2]

Somebody

(I used to know)

Somebody

(Now you're just somebody that I used to know)



(I used to know)

(That I used to know)

(I used to know)

Somebody
 
 
SELEPAS DI'GOOGLE TRANSLATE'
 
"Seseorang Itu saya Digunakan Untuk Tahu"

(Lagu Kimbra)

[Gotye:]

Sekarang dan kemudian saya fikir apabila kita telah bersama-sama

Seperti apabila anda berkata anda berasa begitu gembira anda boleh mati

Memberitahu diri saya bahawa anda adalah betul untuk saya

Tetapi berasa begitu sunyi dalam syarikat anda

Tetapi itu adalah kasih sayang dan ia sakit saya masih ingat



Anda boleh mendapatkan ketagih kepada jenis tertentu kesedihan

Seperti peletakan jawatan hingga akhir, sentiasa akhir

Jadi, apabila kita mendapati bahawa kita tidak boleh masuk akal

Well, anda berkata bahawa kita masih akan menjadi kawan

Tetapi saya akan mengakui bahawa saya gembira ia adalah lebih



Tetapi anda tidak perlu untuk memotong saya di luar

Membuat keluar seperti ia tidak pernah berlaku dan bahawa kami tiada apa-apa

Dan saya tidak perlu cinta anda

Tetapi anda merawat saya seperti orang yang tidak dikenali dan yang terasa begitu kasar

Tiada anda tidak mempunyai penghinaan begitu rendah

Mempunyai rakan-rakan anda mengumpul rekod anda dan kemudian menukar nombor anda

Saya rasa bahawa saya tidak perlu bahawa walaupun

Sekarang anda hanya seseorang yang saya digunakan untuk tahu



Sekarang anda hanya seseorang yang saya digunakan untuk tahu

Sekarang anda hanya seseorang yang saya digunakan untuk tahu



[Kimbra:]

Sekarang dan kemudian saya fikir semua masa anda diskrukan saya lebih

Tetapi telah saya mempercayai ia adalah sentiasa sesuatu yang saya akan dilakukan

Tetapi saya tidak mahu hidup dengan cara

Membaca ke dalam setiap perkataan yang anda katakan

Anda berkata bahawa anda boleh biarkan ia pergi

Dan saya tidak akan menangkap anda digantung pada seseorang yang anda digunakan untuk tahu



[Gotye:]

Tetapi anda tidak perlu untuk memotong saya di luar

Membuat keluar seperti ia tidak pernah berlaku dan bahawa kami tiada apa-apa

Dan saya tidak perlu cinta anda

Tetapi anda merawat saya seperti orang yang tidak dikenali dan yang terasa begitu kasar

Tiada anda tidak mempunyai penghinaan begitu rendah

Mempunyai rakan-rakan anda mengumpul rekod anda dan kemudian menukar nombor anda

Saya rasa bahawa saya tidak perlu bahawa walaupun

Sekarang anda hanya seseorang yang saya digunakan untuk tahu



[x2]

seseorang

(Saya digunakan untuk tahu)

seseorang

(Sekarang anda hanya seseorang yang saya digunakan untuk tahu)



(Saya digunakan untuk tahu)

(Bahawa saya digunakan untuk tahu)

(Saya digunakan untuk tahu)

seseorang
 
 
haha...takde keje aku kan..ye..ni suma jadi kalo time aku boring je..ngehhh

No comments: