Monday, March 4, 2013

garret..sangatt..

ada 1 hari tu..seawal jam 10.30 pagi aku dah kena kerah ngan bos aku nak g KLCC
so, aku, shida (tukang pegang duit) dan bos (k.ogie) as a driver pun pegi
haha..jangan kata kami ngulor ye..ni official ni..kena cari adiah untuk seseorang yang bakal bersara tak lama lagi..aku on je..dah bos sendiri yang ajak kan..lagipun takleh melawan..dia kan bos..derhaka nanti PR**E lak kena cantas..hahaha
kami ke royal selangor pewter kt KLCC nun..
sebelum tu a few tempat gak la mencari souvenir yang hebat tapi menepati bajet kami..sudahnya kat Royal selangor juga yang tersangkut..
pusing nyer pusing..dah kul 12 tengahari...kami makan dulu pastu nak balik kena gak lalu kat garret ni..
dan dengan hasutan si shida (aku panggil dia budak LUNA, sebab dia suka pakai PEPLUM berkaler2 dan sedondon2..haha), dia kata beli k.ita...sedappp..beli2..
amboihhh..kuat sungguh penangan budak ni tau..
makanya nak membuktikan yang kata2 dia tu..aku beli gak la yang peket paling kecik..
nak sahihkan betul ke idak sedapnya tu..aku beli caramel macadamia..


berhari2 gak aku nak abiskan..
1 je aku puji..popcorn ni memang tetap rangup walopun makan hari aku simpan dalam peti ais..haha

kalo nak kata repeat lagi..maybe berpuluh kali aku pk kot..sebab 1. mahal, 2. manis sangat, 3. malas nak g KLCC tu semata2 nak beli garret..

sekian

No comments: