Sunday, March 3, 2013

a token of appreciation


handbag kaler purple..datang dari singapore
try pakai sat
ingat tak pasal family day aritu?aku jadi deputy chairman kan?haha..
pastu sebab aku banyak tolong si Ms. Chairman aku tu..dia dah rasa terhutang budi lak ngan aku
aku kata aku tolong sebab kita adalah TEAM..cewaahh
rupanya dia tak senang duduk lagi tu..dia g singapore baru2 ni...
ada 1 hari tu dia suh aku turun jumpa dia...pastu aku tak sempat..giler busy aku aritu..ceehhhh
dan..balik dari keje

MC : nah..mak tiri bagi
aku : eh...apa ni..
MC : bukakla..mak tiri kesayangan bagi tu..taknak ke?
aku : ishhh...(sambil bukak bungkusan)
MC : fuyooo...purple..kaler favvy dia tu..haha
aku : ooo...Ms. Chairman bagi ke..lorr..orang dah kabo nak turun jumpa dia nanti..boleh lak dia kirim kat abang ek..
MC : sayang pakai ke beg camtu..
aku : dah orang bagi..pakai laa..huh

Ms. Chairman tu adalah sedepartment ngan mycinta (MC) aku ye..adehh..bersungguh lak dia
tapi korang rasa aku pakai tak?
haha..pegi balik keje pun aku pakai beg sekolah tu..beg sandang..hand bag yang ada pun aku pandang ngan tak je..yang salu aku heret tu la beg silang aku tu..
sudahnya beg mahal dan import tu dah aku bagi sebagai hadiah kat mak mertua aku..dia nyer hbag pun dah usang aritu aku nengok..
boleh dia bawak isi telekung ke yasin ke g jalan2...dapat pahala gak kan..hehe
at least aku tak la membazir kan..mak mertua aku pun suka sangat...tak abis bercerita tu beg dari singapore..hehe

No comments: