Wednesday, February 13, 2013

poring hot springs

sebelum menghala ke tempat air panas..kena melalui deruan sungai n bunyian air terjun yang indah! 

laluan ke air panas

suma dok rendam kaki je,..abah aku dok kata "x panas pun!" mana taknya..ada 2 paip kat situ..1 air panas..1 air paip biasa..dah dibukaknya dua2 paip tersebut..aku tanya korang..biler nak panas??lawak?

orang yang tak tahan panas leh dok kat bawah pondok..tapi masa ni pagi lagi..around kul 10 pagi camtu..so, tak berapa panas la

ada a few open pool

kami nengok je

ada rock pool...best je nengok diorg berenang macam ikan paus kat sini..ahaks

kalo panas..korang rasa bebudak kecik tu nak dok dalam tu ke?takde maknanya

bagi la orang yang nak merasa rendam kaki..hehe


No comments: