Sunday, February 17, 2013

panggilan pulau - MAMUTIK & MANUKAN

wajah2 gembira
sian kena amik gambo sendiri..kekekek
suma dah tak sabar
tu nampak ikan2 kecik dok main
beautiful!
mamutik dulu..
atuk jadi mandur
tak berapa best nak mandi sebab banyak batu2 besar
tu nampak belakang aku tu..banyak batu
cari kulit kerang
masa ni panas..malas aku nak folo
orang2 obes dok tepi pantai je berehat..haha
atuk dah tak tahan..nak join gak
ramai gak pelancong time ni
bergambo pun takat tiang tu je..hehe
tiang..ko la penyelamat kami
syok je nengok depa..abah aku cakap air nyer sejuk..yolahhh..
nak ke manukan pulak..nak ke jeti naik bot..nengok abah aku tu..bertuala je ok..persediaan untuk terus terjun sebaik sampai kat manukan..boleh gitu..haha
panas..panas..
pulau2 cantik di KK
kat manukan x banyak gambo sebab kami dok lepak kt daratan je..panas siot..matahari tengah naik kott
we're going back!! insya allah ada rezeki n umur panjang ke sini lagi bahhh

No comments: