Monday, February 18, 2013

KK view, menara tun fuad & masjid negeri

we're here
budak ni time kat pulau tadi sket nyer takut nak mandi laut..sampai daratan sibuk lak nak pelampung..sudahnya bukan dia pakai kat lautan..kat sini gak dia sibuk nak main2 benda ni..tak bagi melalak lak tu..haihhh..macam2 peel
adik dah kepanasan
the view
model ke?
yours truthly
candid 1
candid 2
my abah
dgn am
ish2..abahku..ni kt menara tun fuad
biarlahhh
menara tu..macam condong lak nengok
diorang je yang bergambo...yang lain dah kerimasan nak balik..
last stop...masjid negeri..mereka bersolat di sini
pastu driver bawak ke tempat borong mutiara2 ...rupanya belakang hotel kitorang dok tu je..kalo u ols nak pegi lain kali..sila cari JAMILAH JEWELLERY..sesapa datang diorang bagi 50% disc..sila la menggila kat situ..
serious..aku je dah rm300 abs kat situ..mycinta rm400..esoknyer repeat lagi...fuhhhh

No comments: