Tuesday, December 4, 2012

december babies

adiah untuk en. azhar..tapi beliau bukan december babies la..cumanya disambut je sekali...bday beliau bulan november...hehe...adiahnya kain pelekat tapi ni adalah atas permintaan beliau sendiri..hehe
kotaknya..siap ada tulis gajah duduk...haha
adiah untuk cik Puan DD yang sambut bday beliau pada 13 Dec...(yup...in advance sebab DEC kan bulan abiskan cuti tahun katanya)

adiah untuk bos admin, kak ogie..bos aku la tu...set pearl ..rantai n earrings..bday beliau jatuh 2 dec

adiah untuk lat...bday dia pada 9 dec..sama adiah macam k.ogie tapi kecik comey sket sebab yang pastinya umur dia lagi muda dr k.ogie..hehe

kek mulanya ditempah dari ana..tapi dia takleh buat ...so, dia delegate pada kak fidah..Cheese Cake Durian..
kek n adiah mereka..serius aku pakai mask masa ni..sebab aku tak tahan bau durian..MIGRAINN!!
mereka
potong2..
lat yang excited nak bukak adiah tu
dan GEMBIRA...ahah

terfikir 1 perkara...
kata mereka "ko masuk sini la baru happening camni ta...cuba bayangkan ko takde..sapa nak handle lagi benda2 camni..."
kata aku "hmmmm...ntahla..kalo selamanya aku di sini..maybe berterusan la..tapi kalo kata rezeki aku kat tempat lain lak..tak tahu nak kata...harap2 ada orang lain lak la yang rajin nak organise kan.."

No comments: