Saturday, December 8, 2012

dah ilang...huwaaa

sapa ingat cincin ni?



ye...cincin yang aku tukar dan beli sempena bonus tahun 2011 aritu..
baru2 ni...aku tak pasti camana...cincin ni telahpun hilang...huwaaa
serius la aku sedih...kalut aku kol acik aku suh nengokkan kat mana..tapi acik aku kata bukan kat umah
suasana kat umah jangan cakap la..suma aku dah selongkar..
cincin ni aku baru plan nak g tampal balik batunya..ada 1 dah tercabut..*ye..aku memang ganas sket*
yang peliknya..aku ada pakai 2 cincin..kalo bukak pun time balik keje..sebab payah aku nak masak ke basuh baju ke kan..1 cincin lagi ada...tapi yang ni tak tau ke mana..
hmmm...
tu la orang kata...rezeki kalo dah/nak masuk..pastinya ada benda lain pulak yang perlu dikorbankan..

sedih...sebab cincin ni ganti cincin nikah aku..............................................
dan..satu2nya barang kemas yang dibenarkan pakai oleh mycinta ialah cincin je..sebab dia tau aku jenis ganas kalo bab2 pakai barang kemas ni...cincin tu sebab melekat je kat jari kan..so, kebarangkalian ilang adalah kurang...kalo rantai or gelang tangan memang takleh dah la..sebab dulu gelang nikah aku pun ilang gak cicir kat dalam bas *masa tu kami balik kg naik bas..huhu*

acik aku kata dia try dapatkan balik..*acik aku pandai sket bab2 barang ilang ni*
tapi...hati kecik aku dah kata....payah dah nak dapat balik..huhu

No comments: