Saturday, November 24, 2012

kain...kain...kain

ni antara kain terbaru yang ada di kedai tu

corak kain kat patung ni membuatkan aku terfikir..kat mana aku penah nengok pemandangan camni..rupanya time aku balik pahang..memang lalu kat hutan2 tu..so, pemandangan pohon2 and daun2 pokok tu sebijik macam corak ni..hehe

aku pegi ngan kawan aku..dia amik corak ni
aku beli yang ni untuk aku..tapi sampai ofis ada orang berkenan...aku jual jela..biler aku g kedai tu balik nak beli kain camni gak..dah takde dah..huhu

am amik kain 1 kodi lagi kali ni..

kebanyakkannya adalah kain jenis italian silk..corak2 je lain2


fuhh...banyak kan..mana taknya..1 kodi bersamaan 20 pasang..
letihh ngangkut

No comments: