Tuesday, October 9, 2012

laksa penang

drama suami isteri di pagi ahad

suami: sayang nak masak apa tengahari kang..
isteri: *tengah tido lagi* hmmm..(fikir dalam tido la gamaknya)
suami: masak apa?
isteri: hmmmm...
suami: heh..bangunla..nak beli apa ni untuk masak tengahari..
isteri: *buka mata je...* hmmm...laksa jela.zzzzzzz
suami: *geleng kepala*

taraaaaa
siap je terus makan..

haha..aku memang camtu kalo hari2 cuti ke ujung mggu ke.. dalam tido pun leh cakap..
masa mycinta tanya tu..bukan sedar sangat pun..main cakap je biler dah bangun tu lama giler la nak ingat balik aku cakap apa.. tapi macam yang disuruh..barang2 nak wat laksa tu memang mycinta belikan la.. dah beli kan..jadi, memang aku buat gak la..

No comments: