Sunday, October 14, 2012

It's my Born DAY!!

masa hari kelahiran aku tu..1o oktober..aku memang saja larikan diri dok je dalam blk fail dari pagi..aku dah tau dah..mesti depa ni nak plan apa2 untuk surprisekan aku..me hate surprises..uhuhuhu...larik nyer larik..tapi terkantoi gak kan..sekian..layan je..

dimulakan cupcakes RV pemberian akak kesyangan, kak norlia..huhu..
nengok tu..depa sampai masuk blk keje aku ok..abaikan pemandangan belakang tu..aku memang tengah mengemas tu la..huhu..see muka terkejut aku...nk dekat separuh staff kat dept ni dok surprisekan aku ok..
me n cake
potong2
huhu...kena gak..
bos tlg sampaikan adiah n kek..eh...kad
adiahnya..frying pan..purple colour lg..
senyap2 je diorang tempah kek kat cik ana kita tu..hehe
ni adiah dari akak PA dept aku, kak ita
dalam ada cookies kecik..famous amos
beliau banje set McD juga..hehe
ni adiah dari kekwan ofis..
kad diorang bagi
penuh dengan kata2 ucapan..hehe

pavlova buatan ana tapi zehan banje sempena bday aku..

haihh..haihh..what can i say anymore...terasa sangat dihargai n disayangi kan..
tq semua yang wish n bagi hadiah..

eden maluuuuuuuuuuuu sobona aihh..huhu

No comments: