Saturday, October 13, 2012

auwwww

1 hari tu mycinta sedang mengemas barang2 lama nak dibuang..
tengah2 kemas jmpa la aku nyer wallet2 lama aku memang suka simpan selagi tak reput..haha
dia dok korek sana sini..
pastu dia kuarkan 1 benda ni

mycinta : ni tanak ke?
aku: *tgh baca majalah..mls nk nengok..angguk2 je*..hmm ..buang jela..kad2 n resit lama2 tu..
mycinta: betul ek..abang nak buang ni
aku : apa bendanya tu..
mycinta : ni la...dia tnjuk..
aku : alamak...mana jumpa!!dah lama orang cari..
mycinta : eh tanya pulak..dalam wallet dia ni la..tu la..lenkali sblum salin walet baru tu..check la dalam walet lama ni bebtul..
aku : *alamak..kena bebel kan*...yela..bak mai..nak simpan..hehe

mahal ni...sentimental value lagi..kenangan aku bersama fahrin ahmad..ahhhh...bestnya ..hehe..gatai meh..:P
gambo ngan dia sebelum aku "berhijrah"...so, aku edit la apa yang patut..hehe

2 comments:

BONDAROCK said...

...hahahaha aku igt time ni ... xde dah n3 pasal fahrin ni eh? ke dlm blog lama ?

ItaYaniN said...

aah...xtau la..rasanya dlm blog lama kot..