Friday, September 28, 2012

bisnes..

aku n adik aku, AM sekarang tengah galak berbisnes..
ala..kain dan telekung bersulam je
dia bawak g tempat keje dia kat ipoh nun..adik aku tu kan keje kat kilang apa ntah kat sana..so, agak ramai la operator pompuan..kebanyakkannya indon la..
jadi..dia kesian kat bebudak tu sebab ada orang jual kain n telekung mahal2 kat diorang..
so, pakat2 ngan aku...kitorang pun kuar modal sket la wat bisnes ni..
ni la 1st roundnya..

kain pasang dia jual rm65 ..ni namanya print digital crepe batu..harga kat kedai salu diorang jual RM60 - 70..so, aku amik harga tengah2 jela
ni am kata jadi rebutan..sebab biler nengok live mmang nampak real sangat bunga tu
ni kaler lembut sket..aku ada amik untuk diri aku sendiri..tanahnya oren peach..pun lawa
yang ni untuk jual...ada 1 lagi akak aku amik..kain ni paling cantik..
amik telekung 10 pasang...harga kat kedai RM55...am jual RM50 kot
kain pasang lagi..aku amik 5 pasang untuk permulaan
yang ni...vietnam silk..hehe..aku amik memula..pastu aku MMS kat akak aku..dia nak pulakkk
ni tak amik..tapi aku snap je..hehe
kami amik gambo beberapa tudung..maybe akan tambah jual tudung pulak
cantik tak?
2 tone bawal
bawal corak
hehe..memandangkan ada vietnam silk kat atas tu akak aku amik..so, aku amik kaler grey silver ni..pun lawa..
telekung yang am amik untuk dijual
akak aku nyer order
telekung lagi
adik aku bawak balik ipoh hari sabtu kot..ahad tu dia msj suh amik lagi stok..sebab kain pasang suma SOLD OUT...telekung je ada lagi 5 pasang..
hoho...ada plan aku nak amik bebanyak n antar ke ipoh..tapi tunggu berani2 dulu drive smpai sana ek..Myvita tu kena ajar dulu jalan jauh..so far pahang je dah sampai..hehe

No comments: