Monday, August 20, 2012

raya pertama @ jln gasing, PJ

dimula'in oleh budak yang tak dapat balik beraya ngan kami..hehe
bukan main lagi pose atas katil eh
N & N
nafis..alimnyaaa
us..di pagi raya
suma berkumpul dulu

fotogedik..tema tahun ni pink peach
fotogedik
fuyooo..pak jajang tengah isi angpawww..hehe

dah siap sedia
me n nia
dimula'in dengan yang paling tua la kan..haha
pastu akak yang tua la kan..
aku tahun ni agak sebak sket..sebab bday arwah mak jatuh malam raya lak tu..masa minta maaf ngan abah aku tu..memang agak spontan terus peluk abah...sedih gak la
mycinta lak
iwan's turn
am ...susah sangat nak pakai kopiah/songkok
acu lak takde...tetiba nurin yang termalu2..hehe
adam nampak duit raya laju je dia ...
nia paling senang nak suruh..hehe
sesama sendiri pulak la ye
anak2 kena la minta ampun ngan mak abah
budak yang paling banyak dosa katanya
their family
2nd take
me n mycinta di pagi raya..baju mycinta tu siaran ulangan..sori, tahun ni takde kerajinan nak ke Jalan TAR..recycle jela
us..again
versi jarak jauh
abah, acu n cucu2
1 more
ayu n abg yazid
the boys with abah
abah n menantus
abah n anak2....1
us...2nd take..kurang sorang..hehe
me n nia..
abah bagi duit raya wooo tahun ni..terbakar je hati akak aku sorang tu..haha..sapa suh tak de di pagi raya???:P

No comments: