Wednesday, August 22, 2012

raya ketiga pulak..

raya ketiga baju raya saya kaler ni pulak..
bagi debar dulu..eheh..takyahla..raya ketiga kami menghantar pengantin..raya kedua tu..family dari pahang suma dah datang umah aku..sebabnya adik ipar aku nikah ari raya ke3...dapat orang ampang..so, suma dok berkumpul kat umah aku je..gambo di atas ialah hantaran dari pihak lelaki..yang dibuat sepenuhnya oleh aku..ye..aku..hoho
yang bestnya..suma adik beradik aku folo skali..tmasuk abah aku..sebab beliau ialah tukang cakap..(ingat tak entry masa tunang aritu?)
hantaran dari pihak ppuan
gambo agak gegar...cehh
percubaan kedua..ada lak yang nyelit kan
adik beradik ipar n makcik
tok kami pun ada..
mak mertua dan bakal besannya
opss...kak ngah ni tetiba anaknya minta disusukan..kena la sorok2
perbincangan akhir
wakil lelaki
bakal adik ipar ku..
wakil kena tunjukkan suma hantaran penting..mas kawin suma tu

mendengar taklimat kot
mula berlatih
ayah ppuan sendiri nak nikahkan
dah selamat...
pemberian mas kawin

malu2 lak kan..
pose sket
sarung2..batal air sembahyang masa ni
pemberian hantaran kawin ..emas 50gm
salam dulu..sori..malas nak btulkan arrangement..haha
kiss...
zoom in
sarung cincin utk suami pula
pose sket
dah sah...alhamdulillah
kami buli suh pose manja sket..camtu je manja dik?haha
spontan aku snap gambo ni
with parents masing2 dan nenek..
salam2...
sedih kot masa ni ek..huhu
tukar2 lak salam
mak..dah dapat menantu baru..jangan lupa menantu lama ni ok..hehe
sebelah sana lak..
mertua..
pose 1
di pelamin yang bukan bebetul..
spontan lagi
spontan..
pun..spontan
lagi2..
baru pose..
spontan
dah selesai..jom soru!!kaum lelaki sahaja..
abah aku..
mereka lagi
kami adik beradik tetap nak dok 1 meja..hehe
the food..nyum2..see..byk lauk dari nasi kan?ahahaha
kesimpulannya...selesai dah acara pada hari tu..selamat sumanya..alhamdulillah..sumanya berjalan lancar..:)
didoakan semoga jodoh kalian berkekalan hingga ke akhir hayat..

No comments: