Saturday, August 18, 2012

myvita diservis..1st time wooo

disini myvita bakal diservis..
sedang menanti giliran
dah nak siap..total servis aritu RM158 je..okla kot..tak banyak kena ganti..1st servis..hehe..pas 3km baru nak servis yang 1km tu..hoohoho..
pas siap..kami balik umah dulu..oh ye..aku tak citer pun aku g servis myvita tu ngan sapa kan..aku pegi ngan abah aku la..sebab takut kena tipu ke apa..hehe..mycinta takde..dia ada fisio session kat tawakal..pas solat jumaat baru kitorang ke carrefour..jalan2 cari makan..booked tempat untuk berbuka posa di sini..
order tembikai juice
laici
spagethi meatballs
sotong goreng tepung yang besaq2
karipap yang mesti ada..
set ayam penyet untuk acu & abah aku
nasi goreng tomyam aku nyer..
pas makan..shopping session kat JJ pulak..pegi ke bazar ni..tapi apapun tak menarik..huhu
untuk 1 hari tu..rasanya boleh kira berapa minit je kitorang dok umah..tapi best la..sesekali kuar kan..

No comments: