Friday, August 3, 2012

jangan tiru aksi ini dirumah or di ofis..hehe

jangan sesekali meninggalkan workstation anda terbiar..nengok..apa dah jadi..ahaha
si mangsa

pada hari yang lain pula
V
V
V
hai...saya lah WAFIA NAJWA..comey kan saya?
auwww..nak berkenalan??haha

haha...jahat ke?takdela,..ni aksi usik ngusik je
budak ni seorang interns kat dept aku..silap besar la dia dok pulau kitorang kan..haha..memang jadi mangsa jela..tapi bagusnya dia ialah..sporting giler kot..nengok la..macam2 kitorang buat kat dia..cool je dia..siap pose baik punyaaa..
korang...please jangan tiru aksi ni kat memana saja ek..haha..
kalo kepala ok camni..takpela..kalo tak ok..mau dapat makian sebakul dari orang yang menjadi mangsa tu..hehe

No comments: