Thursday, August 23, 2012

hantaran..hasil tanganku..

hantaran ni temanya pink + purple..
ada 5 je aku buatkan..tapi ada bagi bunga telor gak 1 pahar untuk buah tangan

set pjagaan diri
buku2 agama
telekung
handbag
bunga telor
mas kawin + wang hantaran..total 19k!! matilah adik aku kalo nak kawin pasni..sila simpan duit ye..hehe
last minit mak mertua aku nak sirih junjung...aku wat ala bouquet jela..hehe..selit kat celah2 hantaran tu..wat syarat kan katanya..bukan wajib pun..:P

dulang2 tu aku siap hias dalam masa 1 hari je..yang leceh biler nak susun2 barang tu bagi nampak kemas..yang lain tak makan byk masa sangatla..

No comments: