Monday, August 6, 2012

burger bakar

bulan posa ni aku tak banyak entry makanan kan..
sebabnya aku adalah kemalasan nak snap gambo..lagipun kamera aku dah jahanam..guna hp nyer pun tak berapa clear..sudahnya adalah MALAS..
tapi nak citer..salah satu sebab utama gak aku malas nak amik gambo adalah sebab aku ke'jarang'an pegi ke bazar ramadhan..
malas nak berhimpit ...malas nak bersesak2..malas nak kuar duit..pendek kata..sumanya malas..
adalah sekali tu aku pegi bazar ramadhan danau kota..benda yang sama je aku nengok..
tapi 1 benda baru yang terjual kat situ adalah ini..
burger bakar!!

selama ni dok dengar citer je..
tapi biler dah rasa baru la puas ati..cuma yang aku beli ni..kureng sket kot..ke sebab bulan posa, so, takleh nak rasa?ntahla..tapi takde la teruk sangat..ok2 je..boleh la ditelan..ehhe

No comments: