Wednesday, August 15, 2012

berangan jadi orang kaya..hoho

tahun ni aku jadi mandur untuk tukaran duit baru untuk raya..
ni la ahli2 yang baik hati tolong sort2 kan duit beratus2 ribu tu..


ehem2..
mak tiri yang khusyuk..
sebabkan aku dah lama "berhenti" dari menjadi person-in-charged..jadi ada la kesilapan kecil yang telah terjadi..apapun..suma dah under control..biasala..time dapat tu dah lambat..orang pulak dah beratur nak amik..kira lak kena btul..oleh itu..mengenali aku sebagai minah kalut..terjadi la kesilapan tu..apapun ..tu memang silap aku..dengan panas hati lagi kat "seseorang" tu..haihhh..macam2 hal kan..dugaan bulan posa..

yang penting..suma dapat duit yang genap2 kan..makanya masalah tu bukan 1 masalah yang besar la..hehe
pengajaran untuk diri aku supaya double-tripple berhati2 pada masa hadapan..huhu

No comments: