Friday, July 20, 2012

makan at tugu

citer basi..
aku sebenarnya dah banyak draft entry..tapi sebab ke'busy'an..aku terpaksa perap lama benda2 ni..
ni suma aku terpaksa auto published jela..hehe..tukar date ...
makan2 ni sebab meraikan imah yang akan pegi sambung blaja kat UIA..dia amik unpaid leave..huhu..lama tu..4 tahun ..
balik sini tak tau la sama jabatan lagi ke tak..makan2 ni takde ditaja oleh sesapa..tapi poket masing2 yang kuar duit ye..haha..

lauk aku amik..tahu jepun + daging blackpepper (MARBELESS!!) + sayur apa ntah..kuah aku rasa amik asam pedas ke masak kari ek..tak ingat dah..tu la..lama sangat terperap kan..hehe

up dengan ikan keli bakar..sedapp..

air sirap je..
 alhamdulillah...sedap dan mengenyangkan..total aku makan aritu RM11.70 rasanya..haha..pelupa sudaa

No comments: