Tuesday, July 3, 2012

fire drill

last week ofis kami ada fire drill..kali ni pandai betul diorang simpan rahsia..
salunya aku kalo ada latihan camni..turun awal siap2..sebab malas nak turun tangga
tau jela..ofis aku kat tingkat 13A..pening gak kepala berpusing2 turun sampai level bawah kan..hehe
tapi tahun terpaksa gak la turun tangga..sebab tak sure benda ni nak buat kul berapa..huhu..
biler dah turun..setiap jabatan ditempatkan di area masing2..jabatan aku dapat tempat tengah panas lak tu..
walopun camtu..fotogedik tetap maintain kan..hehe

bukti mereka tetap bergumbira walopun tengah berpeluh..haha
amboi wati..siap posa tayang keti lagi..hahaha
lat the manager n her subordinate staff, marisa

bos aku walopun kat luar tetap wat keje kan..cehwaahh

gelak tawa tu pasti
yang berdiri macam malas tu my new big boss..hehe..nampak muda kan..ha, tapi berpangkat ok..
our fire officer, doulos
ni pehal la si lat ni terlelap lak..ngantuk ke..hehe
ni namanya penyakit berjangkit..pas sorang2 terkatup mata
jabatan aku ramai staff pompuan kan?eehehhe..nampak sangat pompuan lagi terer dari lelaki kan?ngehhh

No comments: