Monday, June 25, 2012

pemborong kain..

sejak 2 menjak jumpa kedai kain yang bagi harga best2 ni..aku dah jadi pemborong lak sekarang ni..
tapi bukan la amik banyak2 dan jual
ada orang bagi duit..suh belikan..then aku up sket la harganya..wat upah berjalan..ada yang dah biasa tu..aku tak caj pun..saja tolong kawan2..nengok la kain2 yang aku beli bulan ni..

kain ni..dah selamat diberikan untuk sorang staff kat dept aku ni sempena bday dia..
kain ni pulak dah selamat diberikan buat akak ipar aku..
ni...ehem2..aku nyer..haha..maybe jadi baju raya la..
ni akak aku kirim buat ofismate dia..
ni aku saja amik nak jual..tapi akak aku dah sambar dulu..cantik..
ni pun akak aku amik untuk mak mertua dia...
ni pun akak aku amik untuk ofismate dia..
yang ni tak payah citer la..bos aku awal2 dah cop nak kain ni..

ada lagi sebenarnya..tunggguuuu

No comments: