Wednesday, June 27, 2012

our 6th anniversary..

satu malam..

suami : eh..sayang tak jumpa apa2 ek dalam almari sayang?
isteri : jumpa apanyer
suami : ada majalah abang beli n sorok dalam almari sayang..tak jumpa ke..
isteri : mana de apa2..orang bukak almari tadi kan amik baju keje nak iron ..memain ek..
suami : ada..abang sorok..terer la camtu..sayang tak jumpa..cer bukak nengok balik
isteri : ala..malasnya..biarla esok2 orang baca majalah tu..ni pun banyak tak baca lagi..
suami : pegi la cari sekarang..best majalah tu..
isteri : *dengan malasnya melangkah ke almari* ha..mana..mana? *dan mata telahpun terpandang 1 paperbeg yang ntah biler ada kat situ..tergantung*
suami : *telah pura2 tido sambil menekup muka dengan bantal*
isteri : eleh..patutla beriya..alamak..lupa nyerrr..sori2..tima kasih..hehe..*sambil sibuk bukak adiah2 itu..*

bukak2..terus nampak 2 benda ni
i luv it! limited edition katanya..
ni pencuci muka aku kirim suh beli..dia masukkan sekali..cerdik..pastu tak update diri sendiri kan..aku dah tukar pencuci muka..dulu memang pakai ni..tapi dah tukar ke SAFI RANIA..haha..takpela..pakai jela
dah kuarkan adiah..campak jela paperbeg itu kan..sekali.."eh..sampai ati tak baca kad abang bagi ek"..lorrr..ada kad rupanya..nampak benor kerakusan aku tu..haha
sempat tulis ucapan..haihhh..beriya ni..hehe..patutla dok ngemas bilik siang tu tak abis2..
ni la dia perfumenya..sedap giler bau..hehe



untuk pertama kalinya..aku lupa tentang anniversary aku tu..huhu..sedih kan..tapi at least salah seorang dari kami masih ingat tarikh itu..heheh...takpe..kelupaan itu telah pun ditebus..hadiah nyer sama gak..walopun ada request nak jersi bola..sukati je..dah penuh almari dengan jersi2..tak kuasa aku nak folo request itu..ehehehe

No comments: