Friday, June 29, 2012

on course pulak..

dimulakan dengan bekfas..kuetiaw ngan pastry..air..teh susu
tengahari balun buffet
licinnnnnnnnnnnnnn
aku cos di sini
bahan bukti..hehe
nama cos aku attended ni
ni hasil keje kumpulan kitorang..

ni hari ke2 punya buffet

makan kopok..padahal suara ilang sebab batuk
peserta2 kursus..best nyer kali sebab ada 2 orang peserta dari brunei..sorang ppuan baju blaus ijau tu..sorang lagi sebelah aku yang tudung pink tu..
tak sedar rupanya si sabrina, budak brunei tu snap gambo aku tengah present hasil keje kumpulan
dengan suara yang ilang..terpaksa gak membentangkan..sebab ahli2 lain taknak..huhu
ni alin..budak brunei tu ngan hasil keje grup diorang..

pemenang hasil keje tu korang agak2 sapa?hahahah..of cos la grup aku..
tapi kelakor la g cos ni..suma kepala sempoi...cuma speaker jer kureng sket..takde ke speaker muda2 sket nak bagi..haha
makan2 best la..tapi ada 2, 3 orang peserta kena cir-bir..biler dirisik2..rupanya diorang makan daging kambing..ha..keracunan la tu..

apapun..ni cos ke2 aku untuk tahun ni..cukupla kot kuota untuk this year..penat gak nak travel sana sini g cos..cehh..macam best2 je..padahal cari cos luar pun cari hotel dekat2 je..hehe

No comments: