Sunday, June 17, 2012

kenduri tahlil


26 may tu anjang aku buat kenduri tahlil..sempena 3 tahun pemergian arwah anaknya, fiqa tu..
aku n adik beradik pun tumpang sekaki untuk arwah mak aku..
kenduri tu diadakan di rumah anjang aku..tak jauh..tapi sebab aku buat 1 lauk..drive gak la ke sana..hehe
tapi balik adalah mengharukan sebab aku kena balik jalan kaki..sebabnya aku parking kat dewan..kul 12 gate dah kunci..so, terpaksa la menapak balik..nasib umah dekat..haihh
sayur campur..ni je aku buat n sponsor
asam pedas ikan pari
sambal tumis udang + petai
kuih bakar..sponsored by abah aku
pulut panggang sponsored by ayu
puding ...sponsored by shima (anak anjang)

apam beras sponsored by ayu + alin

masak lemak cili api ayam + kentang ..by anjang
budak sibuk
dah pandai pose..asal nak snap je dia pose ala2 camni
gerammmmmmmmmmm
me, niyaz + alin
me n anak buah 1st, nurin
alin n cousins
melayan budak botak yang macam2
nengok aksi dia tu
ngada tak?
ada lagi citer..pasal myvita aku tu..
esoknya aku amik keta..memula tak perasan..pastu sampai ke mymydin (bawak akak aku ke situ untuk beli barang dapur)..baru perasan ada calar kekal disitu..urghhhhhh..tensen aku!!

No comments: