Wednesday, June 20, 2012

i hate uuu!!!!!!!

klik dari sini

satu hari ketika lewat petang..
seorang isteri sedang melonggokkan baju untuk dilipat..
tetiba beliau menjerit..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
si suami yang ada bersama di situ berkata..

suami : kenapa?
isteri : tu....ulat gonggok..kuang ajaq!!apsal ada dalam kain baju ni..
suami : buang jela..
isteri : siot tul la..geliiiiiiiiiiii...urghhhhhh...mana datang ni..abang letak ek?
suami : eh..takde keje..
isteri : salu yang suka memain camni abang je..
suami : bukan abang la..

isteri diam..sambung lagi melipat..ohh..lupa..ulat gonggok tersebut dilemparkan ke bawah katil..and guess what?? idup lagi ulat tu dan berjalan dengan riangnya ke bawah kabinet tv..eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

sekali lagi isteri menjerit..arghhhhhhhhhh

suami : apahal lagi ni..jerit2
isteri : ada lagi benda ni..siott laaaaaaaaa..mana datang ni!!!!!banyak pulak..
suami : mana nak tau..
isteri : abang letak ke?abang kan suka memain camni..
suami : *sudah bengang*...bukan abanglah!!!

suami dah keluar bilik..bengang ngan isteri yang menuduh beliau hanya kerana 2 ekor ulat gonggok tersebut..
yang bestnya..ulat itu dilempar ke bawah juga pergi menuju arah yang sama dengan ulat yang 1st tadi..

persoalannya ialah...
apakah ada konspirasi ulat gonggok nak membalas dendam kat beliau??
apakah ulat gonggok itu kembar siam?macam ada sumpahan je ulat gonggok ni kat beliau kan..
yang peliknya..naper ada 2 ekor ulat itu didalam longgokan kain baju tersebut???

arghh...makin difikir makin pening pulak..

kesimpulannya..I HATE UUUUU ULAT GONGGOK!!!

No comments: