Tuesday, June 26, 2012

berdua lebih baik..

seperti tahun2 lepas..kalo time ofis ni buat KBO sale je..mesti aku akan cuti..
so, seperti biasa la..arah dituju ialah MPH JJ w.maju la..
relax sket kalo pegi time orang keje ni..
hehe..plus aku pun tak bercuti since bulan Mac aritu..so, aku pun take advantage la nak cuti ni..
kuar berdua..ha..aku drive..hehe..sebab pagi kan..keta dah tak banyak..pastu parking space pun banyak yang kosong..so, permohonan nak drive tu diluluskan tanpa ragu2 la ye..hehe
dah soping buku2an...bedal time pulak la...
aku makan nasi goreng seafood..sedap..ke sebab aku lapo cos skipped breakfast?
haha
mycinta kesian..beliau kena pantang makan sekarang..pedas takleh..angin takleh..yang boleh lauk2 gitu jela..lauk ikan n kicap...sekali nengok..macam orang pantang je pun ada..tapi aku pun pantang gak..PANTANG NENGOK!!haha

No comments: