Thursday, May 17, 2012

nasi ayam rempah

my nasi ayam rempah

sepatutnya sabtu or ahad lepas aku masak nasi ayam ni..tapi sebabkan lauk aku masak berlebih2 hari sabtu tu..nasi ayam ni aku masak elok pas balik keje hari isnin tu..hoho
mengkagum ke?
yang dalam tupperware tu takpayah tanya..faham2 sudah..hehe
kawan ofis aku tanya..sempat ke balik penat2 keje terus masak..
penat memang penat la tapi cik abang aku tak sihat..so, nak la masak sedap2 sket untuk beliau..dengan harapan cepat sihat la..
aku start masak kul 7.30 ...setel kul 9.00malam..just nice jela kan..yang lain sat je siap..cuma ayam tu memula panggang lambat sangat haihh..aku idup api..letak minyak..goreng sudaaaa...jadi la gitu..
gambo sup je aku tak snap..bayangkan jela boleh??hehe

No comments: